
Sveiki atvykę į tarptautinį baigiamąjį
projekto SELSI renginį,
skirtą lengvai suprantamai kalbai.
2 dienų renginį organizuoja RTV Slovėnija ir Zavod RISA.
Pirmoji renginio dalis yra konferencija
„Tai visai paprasta – sakytinė lengvai suprantama kalba socialinei įtraukčiai“
Kur: viešbutyje „City Hotel Ljubljana“ Slovėnijoje arba nuotoliu.
Kada: 2024 m. spalio 17 d.
Atvykite paklausyti apie darbus,
kuriuos mes padarėme
sakytinės lengvai suprantamos kalbos srityje.
Ankstesniuose renginiuose mes daug kalbėjome
apie lengvai suprantamą kalbą suaugusiųjų švietime, žiniasklaidos priemonėse, socialiniame darbe, muziejuose ir kitur.
Šioje baigiamojoje projekto konferencijoje
specialistai kalbės apie tai,
kaip vartoti sakytinę lengvai suprantamą kalbą
teisės ir sveikatos apsaugos srityse.
Pagrindinė renginio kalba bus anglų kalba.
Rengys taip pat bus verčiamas
iš anglų kalbos į slovėnų kalbą.
Antroji renginio dalis yra
praktinis SELSI įrankio pristatymas.
Kada: 2024 m. spalio 24 d. 13-14.30 val.
Kur: nuotoliu
Registracijos forma anglų arba slovėnų kalbomis.
Konferencijos tvarkaraštis anglų kalba.
Registracija baigiasi 2024 m. spalio 11 d.
Kontaktinė informacija
Veronika Rot (veronika.rot@rtvslo.si)
Andrej Tomažin (andrej.tomazin@rtvslo.si)
Tatjana Knapp (tatjana@risa.si)
Koordinuojantis partneris:
Tatjana Knapp (tatjana@risa.si)
SELSI yra Erasmus+ projektas,
vykdytas nuo 2022 iki 2024 metų.
