Antrasis projekto sklaidos renginys: Lengvai suprantama kalba – kalbėkite taip, kad jus suprastų

Photo of Riga.

Pranešame apie antrąjį projekto SELSI visuomenės informavimo renginį.

Tai bus tarptautinė konferencija
„Lengvai suprantama kalba – kalbėkite taip, kad jus suprastų”.

Ši konferencija vyks Rygoje.
Konferencijoje taip pat bus galima dalyvauti nuotoliu.

Konferencijoje kalbėsime apie tai, ką padarėme projekto metu.
Projekto partneriai iš Vilniaus universiteto
papasakos apie darbą rengiant sakytinės lengvai
suprantamos kalbos gaires.

Renginio metu taip pat kalbėsime apie
lengvai suprantamos kalbos vartojimą
įvairiose gyvenimo srityse.
Pavyzdžiui, bankuose, universitetuose,
radijuje, muziejuose, teatre.

Klausysimės, ką iš savo asmeninės patirties pasakoja žmonės,
kuriems reikalinga lengvai suprantama kalba.

Konferencijoje lankysis ir panešimą skaitys Ulla Boman iš Švedijos,
kuri yra lengvai suprantamos kalbos specialistė.

Renginio kalbos bus latvių ir anglų.
Konferencijos pranešimus versime į anglų ir latvių kalbas.

Renginį organizuoja „Lengvai suprantamos kalbos agentūra“.

Užsiregistruoti į konferenciją galite čia.

Anglišką konferencijos programą galite rasti čia

 

Kontaktinė informacija 

Konferenciją organizuoja:
Irina Melnika (irina.melnika@vieglavaloda.lv)

Konferenciją koordinuoja:
Tatjana Knapp (tatjana@risa.si) 

 

 

 

 

 

Skip to content