Pirmasis projekto sklaidos renginys: Sakytinė lengvai suprantama kalba: harmonizuojantys balsai iš vienas kitą papildančių pasaulių

 

Džiaugiamės, kad jau galime pranešti apie pirmąjį projekto SELSI sklaidos renginį.
Šis renginys vyks balandžio 13 dieną Trieste, Italijoje.
Renginio pavadinimas yra:
Sakytinė lengvai suprantama kalba: harmonizuojantys balsai iš vienas kitą papildančių pasaulių.
Per šį renginį mes pristatysime:
  • SELSI projektą,
  • ką į mūsų klausimus apie sakytinę lengvai suprantamą kalbą atsakė įvairių sričių profesionalai ir lengvai suprantamos kalbos vartotojai.
Šiame renginyje keli specialistai papasakos apie kalbos supaprastinimą įvairioje aplinkoje.
Renginyje bus galima apžiūrėti kelis stendinius pranešimus apie sakytinę lengvai suprantamą kalbą.
Renginyje dalyvauti galima nemokamai.
Renginio kalbos – anglų ir italų.
Renginyje žmonės kalbės paprasta ir lengvai suprantama kalba.
Renginys bus pritaikytas ir judėjimo negalią turintiems žmonėms.
Renginys bus atvaizduotas grafiškai.
Renginyje bus daug progų dalyviams susipažinti ir vieniems su kitais pasikalbėti.
Renginį organizuoja Triesto universitetas.
Galite registruotis čia.
Renginio programą rasite čia.
Santraukos anglų kalba (PDF, DOC).

Kontaktai

Renginio šeimininkai:
Elisa Perego (eperego@units.it
Piergiorgio Trevisan (ptrevisan@units.it
Laura Simonin (lsimonin@units.it

Projekto koordinatoriai:
Tatjana Knapp (tatjana@risa.si) 

 

 

 

 

 

Skip to content