Konference “Vieglā valoda – runā, lai tevi saprot”

Photo of Riga.

Mēs izsludinām otro SELSI pasākumu.
Tā būs starptautiska konference
“Vieglā valoda – runā, lai tevi saprot”.
Konference notiks Rīgā.
Konferencei varēs sekot arī internetā.

Konferencē mēs apspriedīsim projektā padarīto.
Projekta partneri no Viļņas universitātes stāstīs
par darbu pie mutvārdu vieglās valodas vadlīnijām.
Pasākumā mēs runāsim arī
par mutvārdu vieglo valodu dažādās dzīves jomās.
Piemēram, bankās, augstskolās,
radio, muzejos, uz teātra skatuves.

Klausīsimies pieredzes stāstus
un vieglās valodas lietotāju viedokli.
Konferences īpašais viesis būs
vieglās valodas eksperte Ulla Bomane no Zviedrijas.

Pasākuma darba valodas būs latviešu un angļu.
Runāto tulkos angļu un latviešu valodā.

Pasākumu organizē biedrība “Vieglās Valodas aģentūra”.

Jūs varat reģistrēties konferencei šeit.

Darba kārtību angļu valodā var atrast šeit

 

Contact information 

Uzņemošais partneris:
Irina Melnika (irina.melnika@vieglavaloda.lv)

Koordinējošais partneris:
Tatjana Knapp (tatjana@risa.si) 

 

Skip to content